Thursday, December 1, 2011

♥ Kita Yang Semakin Dewasa ♥


Mungkin ini lah masa yang tepat untuk aku berubah untuk menjadi lebih dewasa .
Dengan pengalaman aku yang telah mengajar aku lebih dalam untuk hidup .
Dengan hidup untuk menjadi lebih berdikari tanpa mama dan untuk kehidupan aku bersama papa selepas ni :)

Aku nak cari lelaki pun yang serius , Aku taknak baru couple berapa bulan ke , berapa hari ke , berapa jam ke dah break ! Aku nak cari lelaki biar lah yang boleh hormat orang tua , Tak kedekut nak bg pertolongan untuk orang yang memerlukan , Yang baik , Yang boleh jaga aku , Yang boleh terima aku seadanyaa , Yang setia , Yang boleh bimbing aku , Yang boleh bawak aku ke jalan yang benar . Paras rupa , Harta benda tu kemudian cerita lah . Bagi aku benda tu tak berapa penting untuk hidup sebab paras rupa boleh berubah sekelip mata dengan izin-Nya , Bila tua pun ia akan runtuh menjadi keriput juga kan ? Harta benda ? Tak bawa kemati :) Sekarang ni lebih banyak orang yang memilih dari segi Fizikal untuk mencari pasangan . Pernah ke korang fikir , Hati ? Allah menciptakan orang dengan sebaik-2 nya , Ada kelebihan dan kekurangan . Hargailah pemberian-Nya :')

Harap sangat nanti ada jugak lelaki yang mcm aku nak :) 
Aku tahu , Jodoh tak kemana kan ? Even aku jauh mcm mana pun , Jodoh aku akan jumpa jugak dengan aku :')
Lelaki , Hargailah setiap sosok wanita . Kerana doa wanita lebih makbul daripada doa lelaki kerana sifat penyayangnya . Haaa kan ? :)
Paras rupa tak penting , Yang penting hati tau . 
Hmmm :')

One day , Kalau korang jumpa dah yang sesuai , Yang Ngammmmm lah kan ?
Apalagi ? Kenal hati budi lah kan ? :)
Jangan memilih tau ^^v

Haaa , Satu lagi Harap sangat kalau aku ada couple lepas ni . Dia boleh jaga aku , Sayang aku , Terima aku seadanyaaa , Setia ♥
Tanak curang , Nanti kitee nangis ;( Okay ^^
Aku senang sayang orang tapi susah nak lupakan . 
Yang lalu biar berlalu , Yang penting sekarang ni masa depan aku .
Aku taknak toleh belakang dah ! Yeahh , Aku kuat dok ? :*
Okay-2 , Thanks baca eh , iloveyou ♥

No comments:

Post a Comment