Sunday, December 4, 2011

♥ Bila Saya Bersama Awak ♥


Bila Saya Bersama Awak :) 
Meh kita share sikit eh .

Hm , dulu kalau aku ada couple aku akan rasa bende ni . Dan mugkin korang pun rasa bende yg sama mcm apa aku rasa . Sweet sangat bila cerita ni :')

Bila aku dengan couple aku plan nak jumpa dan sebelum ni kami tak pernah berjumpa .
Before jumpa mesti malam tu mesti fikir mcm-2 kan ? Tahu dah ^^
Tak sabar , gabra lah , Nervous kan ? :*
Bila dah jumpa tu selalu nya couple aku selalu kiss kat dahi aku , and yeah dia akan tanya "BABY NAK PERGI MANA SAYANG?" memang wajib kan ? :* And terus pergi mana yg aku nak . Tapi selalu nya aku nak g makan . Isi perut sebelum date and make sure aku akan beli Gula-2 ke apa lah , Malu weh kalau mulut berbau :P Muehehe
Then jalan-2 Beli barang , pokpekpokpek .
Bila dia pegang tangan aku , Aku akan rasa happy sangat , Mcm taknak kehilangan dia .
Bila dia peluk aku , Aku rasa macam yeah ! aku sayang dia , Macam cinta sangat lah !
Bila dia kiss aku , Terasa Nak dia setiap saat dohh ! :D Gatai eh popo :*
Bila jalan dia selalu pegang tangan aku , Tak lepas-2 :P Ececeh .
Suka time tu . Suka-2 sangat !
Bila makan dia suap kan . Okay jujur , bila aku dengan couple aku , Aku manja yg teramat ! Yelah dengan kawan pon manja apatah lagi couple kannnnn :)
Bila nak melintas jalan lah aku buat-2 takut , Sebab aku nak dia gigih time pimpin aku tuh . Shhhh :P
Aku suka BABY tau , comel-2 tu . Dia akan tahu sebb aku akan pergi kat baby tu and yeah kacau lah :* Time tu lah dia akan senyum bila tengok muka aku kacau baby tu . Then bila aku dah puas kacau baby tu , dia hug aku then akan kata "BABY . ILOVEYOU" :D . Selain itu , Satu tabiat aku bila aku dengan couple aku kan ? Bila date , Time jalan-2 tu . Tak puas bila cakap ILOVEYOU tu hanya sekali , Mesti aku akan cakap banyak-2 ^^ Even dalam msg or otp pun . Alhamdulillah lah , Kebanyakkan Couple aku faham :')
Bila nak sampai time nak balik tu , Aku selalu nya akan peluk dia kuat-2 tau .then aku akan menangis :( Sebab , aku takut kehilangan dia . Haih -__- Tapi kan selalu dia yg hantar aku balik :P Haih , Kalau couple jauh tu memang aku merengek lah bila dia nak balik :'P
Bila kita tengok movie pulak , Dia akan bawak sweater dia . Tahu-2 je aku senang sejuk dan bila aku sejuk hidung aku akan berdarah . Bila aku couple awal-2 lagi aku akan cakap bende tu lah . Ada asthama lah -_- Macam-2 lah kannnn :*
Mula bercerita :
Dulu ada seorang lelaki ni lah kan , Aku couple dengan dia , Dia orang negeri sembilan kot rasanya , Dah lupa . Dia pergi sini naik kereta lah kan , Time tu hujan , Dia amik aku dekat tepi rumah aku . Then dia keluar bawak payung amik aku kat rumah . Dahhhh -,-
Macam anak rajaaaa :P
Lepas tu dia bukak kan pintu untuk aku , Then bila aku duduk je kereta dia , Aku terus membebel . Pasal kereta lah apalah :*
Dah 10 minit mcm tu , terasa sejuk . Aku tanya :
Aku : Biy , Biy ada selimut tak ?
Dia : Takde syg , kenapa ?
Aku : Bby sejuk :(
Dia : Meh kat Biy ! (dia hug sambil drive) Kita pergi beli selimut eh sayang ?
Aku : Hm .

Then , Tak sampai beberapa minit kemudian hidung aku terus berdarah :'(
Dia stop kereta , Dia lap kan hidung aku , Dia hug aku . Dia cakap kat aku acani :
Dia : Baby , I'm sorry :( Bby kenapa ni ? Kenapa tak bg tahu biy yg baby tak boleh terlalu sejuk ? *time tu dia menangis :P
Aku : Ntah lah , lupa ! *Aku terus hug dia dan berkata "I'M OKAY SAYANG , DONT WORRY" ;)
Then gerak beli selimut , And bla bla bla . Mlas nak cerita . 
Dalam 7 bulan ke 8 camtu aku couple dengan dia . Jujur dia terlalu baik dengan aku . Selama aku couple dengan dia , dia lah yg banyak mengalah dengan aku . Bila dia jumpa papa aku , mesti dia mengadu kat papa pasal aku -,,-
Hm sedih bila relationship kami nak berakhir tu , Dia kata dia dijodohkan dengan papa dia :')
Hm , Time tu down semua . Dia lari rumah , Tak balik . Aku jumpa dia , Aku suruh dia balik . Then , Aku janji dengan dia macam-2 biar dia balik .
Then aku suruh dia balik , Aku ikut dia pergi rumah dia jumpa perents dia . Papa dia tak boleh terima aku , Maki aku . Hm , dia tak boleh keluar , Then aku balik kena naik teksi :')
Hm takpe sayang , asalkan kau selamat :)
Then 2 hari aku tak dengar suara dia , Tetibe dia call kata dia kena pergi . Dia kata kat aku . SAYANG , B KENA PERGI . PAPA MARAH-2 B . B AKAN DATANG JUMPA BABY . B JANJI SAYANG ! B SAYANG BABY :( *Then papa dia cakap pulak cakap , Jangan ganggu anak aku ! -Dia tengking aku bhaiii :')
Aku biar kan semua cool , Keesokkan hari nya aku call dia , Sebb aku rinduu .
Then Hp tak active , Dah mula mengelabah aku time tu . BERIBU , BERJUTA KALI AKU CALL TAK DAPAT ! Siapa yg sanggup weh . 
Sampai lah sekarang aku tak dapat cntct dia ! :(
Jujur , NAZIR ! Jujur , Aku masih teringat-2 kau . Tak tahu lah sekarang kau dah mcm mana kan ? :') Takpe lah , kita hanya mampu merancang dan Allah yg menentukan kan ? ^^
Entah kau ingat lagi ke tak kat aku ni . Haih -__-

Tu pasai lah , Bila aku couple aku akan sayang org tu mcm mana aku syg kan diri aku .
Aku akan syg dia , hargai dia bila dia dengan aku .
Aku taknak kecewa kan couple aku nanti .
Pengalaman lah yg telah mendewasakan aku :* muehehehehe

Stay Cool , Aku single lagi . Tunggu masa aku dapat bf . Aku jaga dia weh , Aku akan syg dia , Aku setia ^^
Hm , Nak pesan satu . Jangan lah luka kan hati org yg kita sayang , Setia lah pada yg satu . Hargailah dia weh , Selagi dia masih ada lah , kita kena bahagia kan dia . Yang baik hanya sekali tau ? Tak datang berguling mcm karpet rumah kau . Kalau ada kedua tu rezeki kau jelah sayang 

LOVE : POPO 

No comments:

Post a Comment